Sunday, May 23, 2010

Aku dan Latihanku..

Salam..

menceburi bidang pekerjaan adalah sesuatu yang ku idamkan...yaa, setelah sekian lama bertungkus lumus di alam teori,kini sudah tiba masanya aku mengaplikasikan apa yang aku ada..

sejak dari darjah satu hinggalah bakal menggulung sebuah ijazah, inya'Allah, kini aku dibebaskan untuk memilih apa yang aku suka,,,sebenarnya aku suka je semua keje, masalahnya dapat atau tidak..wawaw

ya..aku makin menserasikan diri sekrg..ttp masalah yg datang, kekadang boleh memeningkan kepala jugak..tambah2 skrg ni..perit juga otak memikirkannya..adusss, tolong..

tapi patah semangat bukanlah sifat diriku..aku yang sinonim dgn brutal dan cekal ini xkan mudah mengalah...where is the will..there is the way..cayok2!!

sikit lagi usahaku, pastikan berjaya..Allah nk uji je ni,,,supaya aku lebih matang dan cekap...aku kena usaha btl2 ni.......YaAlllah tulungggggggggggg....

1 comment:

  1. Salam Ukwah dari ana di persinggahan sementara Bumi Serambi Mekah...hehehehe......

    ReplyDelete